.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها
چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با هزار برنامه در استان مازندران همراه خواهد بود.
اجرای هزار برنامه همزمان با سالگرد سردار دل‌ها

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: با توجه به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز مقاومت، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی با «مفاهیم انقلاب اسلامی و‌مقاومت» در ورودی و خروجی شهر و همچنین جاده‌ها صورت می‌گیرد و هزار برنامه برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیش‌بینی شده است.

 

او افزود: امسال ۱۵ هزار بازدید دانش‌آموزی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هدف‌گذاری شد که فقط در آبان ماه هفت‌هزار دانش‌آموز، دانشجو و مردم از این مرکز بازدید کردند.

 

سرهنگ سلامی با بیان اینکه بازدید کارکنان دستگاه‌های اجرایی و خانواده‌ها از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد، گفت: بنا داریم با افزایش ضریب امنیت حجم و سطح بازدید‌ها را افزایش دهیم بنابراین ساماندهی دیواره رودخانه تجن با کمک آب منطقه‌ای و میراث فرهنگی در مرحله اجرایی قرار گرفت و تدوین دانشنامه مازندران در دفاع مقدس نیز از دیگر الزامات محسوب می‌شود و برای تحقق این مهم ۹۰۰ مقاله باید تنظیم شود که تاکنون ۴۵۰ مقاله تنظیم و مابقی نیز باید انجام شود از دانشگاه‌های استان خواست با جدیت و پشتوانه علمی به این موضوع ورود پیدا کنند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: تجلیل ۶۰ هزار نفر از بانوان ایثارگر مازندران تا پایان سال پیش‌بینی شده است که بخش عمده‌ی آن‌ها در هفته زن تجلیل می‌شوند.

 

او با بیان اینکه استان مازندران ۳۴۷ شهید در کربلای ۴ و ۶۹۷ شهید در کربلای ۵ تقدیم اسلام کرده است، گفت: عزت، امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون پاکی است که برای تداوم انقلاب اسلامی ریخته شد تا ما در امنیت زندگی کنیم.

 

سلامی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت مردم دیار علویان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ۴۰۰ میلیارد است و تلاش داریم تا در سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران از این مرکز فرهنگی بازدید داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.